Servisní podpora pomocí vzdálené správy

Outsourcing IT
Servisní podpora pomocí vzdálené správy

Připojit prezentaci

Připojit prezentaci

po spuštění programu je pro připojení k prezentaci nutné zadat ID a heslo, které jste obdrželi nebo Vám bude sděleno na vyžádání.

Rychlá podpora

Rychlá podpora

je jednoduchý zákaznický modul nevyžadující instalaci ani oprávnění správce, můžete jej spustit ihned.

Trvale spuštěná podpora

Trvale spuštěná podpora

určeno pro servery a servis osobních počítačů mimo pracovní dobu obsluhy (pouze pro smluvní zákazníky).

Popis služby

Pro uživatele Aconta, produkty společnosti Kaspersky Lab a zákazníky firmy Václav Kladiva * PVK-Computer

Služba Vzdálená správa umožňuje servisní zásah na počítači zákazníka/uživatele (dále jen klient) vzdáleně pomocí technologie společnosti TeamViewer. Jedná se o plně zabezpečený přístup pomocí jednorázově spustitelné aplikace na straně klienta (není nutné nic instalovat, stačí pouze jednorázově stáhnout a spustit níže uvedenou aplikaci).

Postup při využití služby – objednávka mailem:

  1. Klient zašle e-mailem objednávku, ve které uvede telefon, na kterém chce být kontaktován. Objednávku zašle e-mailem na podpora@pvkc.cz.
  2. Po přijetí objednávky bude klient kontaktován za účelem domluvení termínu servisu pomocí vzdálené správy.
  3. Ve smluveném termínu bude klient technikem kontaktován na domluveném tel. čísle.
  4. Klient spustí program a nahlásí ID (+ heslo) pro připojení.
  5. Za asistence klienta budou provedeny požadované úkony.
  6. Po ukončení servisního zásahu klient odsouhlasí úkony a dohodnutou částku k fakturaci.
  7. Technik se odpojí od počítače klienta.

Postup při využití služby – telefonicky s vyžádáním bezprostředního poskytnutí služby:

  1. Klient telefonicky zkontaktuje technickou podporu, sdělí identifikační údaje, základní požadavek a telefonní číslo, na které chce být po ukončení hovoru kontaktován.
  2. Následně klient spustí program a vyčká na zavolání technika, kterému nahlásí ID (+ heslo) pro připojení.
  3. Za asistence klienta budou provedeny požadované úkony.
  4. Po ukončení servisního zásahu klient odsouhlasí úkony a dohodnutou částku k fakturaci.
  5. Technik se odpojí od počítače klienta.

Ceny servisního zásahu pomocí vzdálené podpory

U klientů s jakýmkoli typem smluvní podpory dle podmínek smlouvy nebo až do vyčerpání smluvního paušálu ZDARMA.

Při objednávce mailem

  • Kč 290,- bez DPH za každou započatou ½ hodinu servisu v době 08:00 – 16:00 hod v pracovní dny
  • Kč 490,- bez DPH za každou započatou ½ hodinu servisu v době 16:00 – 08:00 hod a mimo pracovní dny *)

Při telefonické objednávce s vyžádáním bezprostředního poskytnutí služby

  • Kč 350,- bez DPH za každou započatou ½ hodinu servisu v době od 08:00 – 16:00 hod v pracovní dny
  • Kč 600,- bez DPH za každou započatou ½ hodinu servisu v době od 16:00 – 08:00 hod a mimo pracovní dny *)

(pokud není bezprostřední poskytnutí služby v daný okamžik technicky možné, postupuje se včetně ceny jako při objednávce mailem)

Dodavatel si vyhrazuje právo účtovat za provedené služby i ceny nižší, než je uvedeno v ceníku.

Stáhnout TeamViewer QS
TeamViewer
Pro vzdálené připojení technika k Vašemu počítači je nutné stáhnout a následně spustit soubor TeamViewerQS.exe – stačí kliknout.
2011 © PVKC. Vyrobilo studio WEB&DTP